Thursday, June 7, 2012

Peluang Bisnes Bio Aura Murah

Berita baik!! Kepada sesiapa yang berminat untuk buat bisnes Bio Aura murah ini sila hubungi saya. Saya boleh bagi harga terendah untuk anda (minimum pembelian 3 biji). Pasaran memang luas disebabkan kebanyakan rakyat Malaysia memang dah kenal dengan produk ini. Kawan saya buat bisnes ni 20 biji sebulan pun boleh habis dijual. Bayangkan kalau dia ambil untung RM 100 sebiji, tak ke untung RM 2000 sebulan.

Wow!!! lumayan Pak

Cara nak iklankan produk mudah sahaja. Anda boleh iklankan di forum, laman web Mudah, iklan percuma di internet atau kalau anda rajin boleh buat flyer atau bunting dan iklankan diluar. Harga asal Water Filter Bio Aura ini adalah RM 2080 jika anda beli di stokis Hai-o. Jika anda beli dari saya, boleh dapat special price dan boleh jual sekitar RM 550 ke RM 800. Apa tunggu lagi, hubungi saya segera, kita buat untung sama-sama.

Jika berminat boleh hubungi saya:
0138317581 (MAN) 
Harga boleh dirunding sampai jadi, Insyaallah.


Carian berkaitan:
Tukar Filter Baru atau Beli Bio Aura Murah?
Bio Aura Murah Bukan Tiruan
Stokis Jual Filter Bio Aura

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.