Thursday, June 7, 2012

Bio Aura Murah Bukan Tiruan


Stok penapis air Bio Aura murah saya ini adalah yang original seperti yang dijual distokis Hai-o. Saya dapat pun dari ahli Hai-o yang berdaftar dengan harga yang murah kerana mereka hendak habiskan stok. Harga asal penapis air Bio Aura ini adalah RM2080, tapi saya jual cuma RM500 sahaja.


Stok yang saya dapat ni semua yang terbaru dan ada warranty card lagi untuk setahun. Stok ada cop halal dan kualiti terjamin.



Jika berminat sila hubungi saya:
013-8317581 (MAN)

Penghantaran dan pemasangan adalah PERCUMA*.

*untuk kawasan sekitar Selangor, Kuala Lumpur dan Seremban sahaja.


Carian berkaitan:
Tukar Filter Baru atau Beli Bio Aura Murah?
Peluang Bisnes Bio Aura Murah
Stokis Jual Filter Bio Aura



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.